بعضی وقتها باید تصمیماتی گرفت که در عین حال درست بودن یا نادرست بودنش رو نمی دونیم. اما نمی دونم این بار تصمیمی که من گرفتم تا چه حد درسته. در واقع تصمیم گرفتم دیگه ادامه ندم.
ازجوجول همکارم عذر خواهی می کنم که دوست نیمه راهی برایش بودم. ولی ازش خیلی ممنونم که بهم کمک کرد و این لذت رو هم به من هدیه داد که در کنارش باشم و تفکرات خودم رو با همفکری خودش به ثبت برسونم.  امیدوارم خواننده های وبلاگمون از مطالب ما لذت برده باشن . از اینکه فرصتی پیش آمد و در کنار بقی دوستان همفکری داشتم خیلی خوشحالم . به امید اینکه سال ۸۳ برای همه سال خوبی بوده باشه و سال جدید برای همه پر از افتخار و پیروزی باشه . با آرزوی موفقیت برای جوجول دوست خوبم. امیدوارم سال ۸۴ با سربلندی به قله های موفقیت دست پیدا کنی.


                                                                     دوست تو کوالا
نظرات 1 + ارسال نظر
یاس مهربون شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.ya-to-ya-hichkas.blogsky.com

سلام عزیز.وبلاگ خوبی درست کردی و امیدوارم روز به روز هم بهتر بشه.خوشحال میشم به ما هم سرس بزنی.
سال خوبی داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد