ای کاش می دونستی، چقدر سخته،.چقدردشواره، هر شب بی انکه تو در

کنارم باشی با یادت بنشینم و ترا زمزمه کنم و برایت بنویسم.                                                               

 

 

ای کاش بودی ته ببینی، چقدر در التهابم . نیستی در کنارم تا حر فای دلم

را رو در رو برایت بازگو کنم و من باید هر شب،  خسته از گذشت روز ، خمیده از
 
خستگی ها ، بی تاب از خمودگی ها و رنجور از بی تابی ها و رنجیده از غریبه ها

بشینم و برات حر فای شیرین بنویسم.

 

هیچکس نیست که بدونه در دلم چی میگذره.اگه می بینی که مینویسم و

مینویسم و  به نوشتن ادامه میدم از این روه که می دونم تو هستی و تو می 

بینی و می شنوی.می دونم که تو در کنا ر منی .شاید نه در فاصله ای  نزدیک

اما لاقل  انقدر که...   .اصلا مهم نیست .همین کافیه برام که لبخندی از تو و یا

حتی گوشه چشمی را در ذهنم مرور کنم.                                                                                                   

 

         نترس! هنوز دیوونه نشدم .اما فرصت دارم. برای دیوونگی ، ،برای
 
فرزانگی     ،      برای   جاودانگی.                                                                                                                               

 

من به حضور نزدیکم ، و به دیدار ، و به کنار. در کنارم باش ، حتی اگه از من دوری ، عزیز دل!

 

            وقتی به چشمام نگاه می کنی ، چشمام تحمل  نگریستن نداره .             

 

                        وقتی با من حرف می زنی زبونم بند میاد. 
                                 وقتی...                      

               

                   
   
تو بگو چیکار کنم با این همه التهاب؟ که همشون از دوست داشتن توست           

 

                               غزل هایم را فراموش میکنم .                               

                                 

                                     فقط باید زمزمه کنم    
                                   

 

                           به گونه ای که تو نیز بشنوی                            

 

 

 

                              

                 کسی درون منه که از دریچه ی قلبم به کوچه می نگره

 

                                       کسی درون منه...

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ب.ظ http://yohahahaha.blogsky.com

سلام....
خوبین؟
بازگشتتون رو تبریک می‌گم...
الان خوندم...
میام دقیق می‌خونم دوباره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد